Реєстрація організації. Реєстрація ФОП, ТОВ та інших. ЮК Adalet

Будь-яка діяльність в нашій державі, яка переслідує особисті інтереси, інтереси групи осіб або суспільні інтереси, повинна здійснюватися у формах, які визначені законом. Підприємницька діяльність, громадська діяльність, меценатська діяльність та будь-яка інша діяльність, якщо Ви бажаєте та хочете захистити себе від різного роду ризиків, в тому числі контролюючих органів та фінансових втрат, здійснювати таку діяльність в рамках чинного законодавства, а також чітко визначити структуру, принципи взаємовідносин між засновниками (партнерами) та інші питання діяльності, повинна здійснюватися в межах обраної Вами організаційно-правової форми.

В першу чергу, любий бізнесмен вирішивши оформити або розширити свою діяльність, визначає в якій найоптимальнішій формі її здійснення вона буде вигідна – або товариство з обмеженою відповідальністю або приватне підприємство, або фізична особа-підприємець. Правильне визначення організаційно-правової форми Вашої діяльності має важливе значення, оскільки в подальшому визначатиме відповідальність засновників (учасників), правовий режим майна організації, взаємовідносини засновників (учасників) між собою та організацією, органи управління та контролю, порядок обігу активів, їх відчуження, системи оподаткування та інших аспектів діяльності та розвитку майбутньої організації.

Ми пропонуємо:

  • комплекс послуг з реєстрації відокремлених підрозділів юридичної особи: філій та представництв;
  • консультування з обрання оптимальної для Вашої діяльності організаційно-правової форми;
  • комплекс послуг з реєстрації повного товариства (ПТ) та командитного товариства (КТ);
  • комплекс послуг з реєстраціє фізичної особи-підприємця, приватного підприємства;
  • комплекс послуг з реєстрації фермерського господарства (ФГ), спільного підприємства;.
  • послуги з підготовки усіх або частини документів необхідних для державної реєстрації.
  • комплекс послуг з реєстрації об’єднань підприємств: асоціацій, корпорацій, консорціумів, концернів, холдингових компаній;
  • комплекс послуг з реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ), товариства з додатковою відповідальністю (ТзДВ), акціонерних товариств (публічних та приватних);
  • комплекс послуг з реєстрації громадських об’єднань: політичних партій, громадський організацій, релігійних організацій, профспілок, об’єднання профспілок, творчих спілок, благодійних організацій (благодійних фондів), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та інших;
  • комплекс послуг з реєстрації товарних бірж, фондових бірж, кредитних спілок, споживчих товариств, садівничих товариств;
  • послуги з реєстрації змін до установчих документів (статуту тощо), зміни керівника у державного реєстрі, внесення змін складу засновників (учасників);
  • комплекс послуг з реєстрації кооперативів – обслуговуючих кооперативів, житлово-будівельних кооперативів, виробничих кооперативів, споживчих кооперативів тощо;

       *комплекс послуг з реєстрації включає в себе підготовку документів необхідних для реєстрації, подача таких документів, отримання реєстраційних документів, а також звернення до податкової служби для обрання бажаної системи оподаткування.

Реєстрація організацій (ФОП, ТОВ та інших) по всій території України протягом одного дня.

Наші спеціалісти, виходячи із свого досвіду та знань, запропонують Вам найбільш оптимальну та гнучку організаційно-правову форму, яка відповідає Вашій діяльності, яка буде враховувати Ваші вимоги щодо структури, обігу активів (майна), відповідальності засновників (учасників), управління та контролю, системи оподаткування та інших питань діяльності.

Коротко пояснимо Вам, який шлях або етапи Вам прийдеться пройти після попереднього визначення організаційно-правової форми Вашої діяльності:

1) Підготовка документів: підготовка документів є одним з важливих та складних етапів. Залежно від обраної Вами організаційно-правової форми, в загальному можна виокремити наступні документи, які слід підготувати: протокол зборів засновників; установчий документ (статут, договір тощо); реєстраційні картки; реєстри присутніх осіб на зборах. Це не є типовий перелік документів, а загальний, який зазвичай потрібен для більшості випадків під час реєстрації юридичних осіб різних організаційно-правових форм. Конкретний перелік документів залежить від обраної Вами організаційно-правової форми. Підготовка вищевказаних документів є дуже важливою, оскільки саме вони будуть подані Вами до державного реєстратора, який буде педантично проводити правову експертизу на відповідність таких документів вимогам законів. Уважність, знання законів та педантичність під час підготовки документів на реєстрацію, повинні стати Вашими найкращими друзями.

Так як, наприклад скликання та проведення зборів засновників, оформлення результатів таких зборів вимагають чітких та послідовних дій. Підготовка установчих документів, наприклад статуту товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ), який повинен відповідати ряду вимогам закону: статут має містити найменування, відповідно до вимог, що ставляться чинним законодавством до найменувань юридичних осіб; порядок відчуження майна; порядок відчуження часток статутного капіталу; входження нових та вихід існуючих учасників товариства; види економічної діяльності; органи управління та контролю, порядок їх скликання, прийняття рішень, порядку голосування на загальних зборах; виконавчі органи порядок їх діяльності та межі їх повноважень; та інші положення які в силу закону мають бути передбачені у статуті товариства та при цьому важливо відповідати планом засновників товариства.

Реєстрація організацій. Реєстрація ФОП, ТзОВ, ТОВ. ЮК Adalet

2) Подача документів до органів державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: на сьогоднішній день органами державної реєстрації є: державні реєстратори; реєстратори органів місцевого самоврядування; державні та приватні нотаріуси. Залежно від обраного Вами суб’єкта реєстрації, Ви будите нести, як часові, так фінансові витрати.

3) Реєстрація та отримання документів, що підтверджують реєстрацію.

4) Підготовка та подача документів для переходу на потрібну систему оподаткування новоствореного суб’єкта: залежно від обраної Вами системи оподаткування, Вам потрібно буде подати відповідні документи органам податкової (фіскальної) служби. Якщо ж, це загальна система оподаткування, то Вам не потрібно проходити цей етап, однак, якщо ж, Ви оберете будь-яку іншу систему оподаткування (спрощена система, неприбутковий статус тощо), без цього етапи не обійтись. При цьому, важливим є правильно скласти необхідні документи та вчасно подати такі документи до податкової служби, так як, зазвичай для переходу на певну системи оподаткування після реєстрації, законом визначений пільговий період для обрання такої системи оподаткування, який Вам потрібно не пропустити.

Ви можете проходження всього вищевказаного шляху доручити нашим спеціалістам, які професіонально та в найкоротший строк зареєструють Вам обрану організаційно-правову форму Вашої діяльності, позбавлять Вас бюрократичної роботи, а Ви отримаєте вільний час для розвитку Вашої діяльності.

Реєстрація організацій. Реєстрація ФОП, ТзОВ, ТОВ. ЮК Adalet

У нашій компанії процес надання послуг організовано так, що ви можете перевірити компетенцію нашого адвоката. Ми пропонуємо різноманітні формати консультацій:

  • особиста зустріч із адвокатом у нашому офісі;
  • отримати консультацію по телефону, скайпу чи будь-яким месенджером;
  • онлайн консультування;
  • отримати відповідь на ваше питання по email;

Ви можете оцінити нашу компетенцію вже прямо зараз, подзвонивши та отримати потрібну вам консультацію або домовитись про особисту зустріч із адвокатом.

З повагою ЮК «Adalet» 
«Будьте під правовим захистом»